TORSDAG 20/10

Godkväll!
Ännu en fullspäckad och bra dag har passerat och jag har dessutom gått på helg idag!
Precis som igår hade fältstudiedag på Sahlgrenska idag. Att jobba på sjukhus är något jag idag inte är så jättesugen på att göra i framtiden, men det har ändå självklart varit intressant att få se hur fysioterapeuter kan jobba på ett sjukhus. Och man vet ju aldrig hur framtiden kommer se ut och vad man kommer känna då!

Jag fick sluta redan klockan tre och då gick jag på stan en stund i väntan på min syster. När hon kom till Göteborg åkte vi och tittade på en lägenhet som hon står i kö på, så nu håller vi alla våra tummar att hon får den.

Ikväll har jag haft mina saknade tjejer Sofia och Sofia på besök. Vi har ätit scones och bara suttit och pratat i flera timmar. Efter den mysiga kvällen har jag nu krupit ner i sängen och ska snart släcka lampan. Även om jag är ledig imorgon står tvätt och plugg på schemat klockan sju imorgonbitti. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0