TORSDAG 27/10

Hej!
Idag är det äntligen torsdag och jag har gått på helg. Jag har dock både plugg och framför allt jobb framför mig hela helgen men det känns alltid skönt att slippa åka till skolan på några dagar!
Idag har jag gått i skolan 08.30-15.00 och sen mötte jag upp Pontus för att ta tåget hem till mina föräldrar. Det var alldeles för längesen som vi var här, vi har ju så fullt upp hela tiden. Så det var så mysigt att äntligen komma hit och bli omhändertagen på bästa sätt. Pappa gjorde sina magiska älgfärsbiffar till middag och till efterrätt blev det marängswish. Vi har även tittat på gamla filmer från när vi var små och bara pratat och myst.
Nu ska vi släcka lampan och sova. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0