TORSDAG 6/10

Godkväll!
Min torsdag har varit ganska så lik min onsdag och eftersom jag hade en bra dag igår har jag haft en minst lika bra dag idag. Imorses gick jag upp vid sjutiden för att ägna förmiddagen åt plugg. Efter lunch åkte jag in till skolan för en föreläsning klockan 14-16 och där efter skyndade jag mig till gymmet då jag hade ett pass inbokat 30 minuter senare. Jag som vaknade upp med extrem träningsvärk i hela kroppen blev ändå övertalad att hänga på idag med. Så idag körde vi 60 minuter Body Attack och om gårdagens pass var jobbigt så var detta näst intill hemskt. Men hur jobbigt det än är så är känslan efter alltid lika härlig. Ikväll har jag pluggat en kort stund till innan jag och Pontus åt kvällsmat och tittade ikapp de senaste avnitten av den nya säsongen av Dicte. Har ni inte sett den serien, SÅ GÖR DET. Den är så sjukt spännande och bra!
Nu är det dax att sova för imorgon väntar en lång pluggdag. Godnatt❤️

En röd, svettig, trött men lycklig Maya efter dagens träningspass:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0