FREDAG 16/9 - LÖRDAG 17/9

Godmorgon!
Här ligger jag nerbäddad i soffan efter en jobbig natt med inte många timmars sömn. Efter att inte ha känt mig speciellt bra i kroppen tidigare på veckan så vaknade jag upp igår ännu sämre och med feber. Men eftersom jag inte kan missa skolan tog jag en alvedon och kämpade mig dit ändå. Jag mådde ändå ganska bra under dagen och när jag hade slutat 14.30 mötte jag upp Pontus för en fika i Haga. När jag kom hem kände jag mig helt överkörd men jag var ändå tvungen att sätta mig och plugga en stund innan jag kunde ta kväll på riktigt. Pontus lagade en helt underbar fredagsmiddag till oss, vår favoriträtt kräftstjärtspasta. Jag somnade vid elvatiden i hopp om att sova bort min feber med många timmars sömn.
Men inatt har jag vaknat flera gånger av hostattacker så tillslut gick jag och la mig på soffan för att inte väcka Pontus. Jag vaknade runt sju-tiden imorses och orkade inte försöka somna om mer så nu ligger jag och dricker te, tittar på Nyhetsmorgon och väntar på att Pontus ska vakna. Idag är tanken att jag ska plugga hela dagen men just nu känns det väldigt långt borta. Men jag hoppas på att lite frukost ska göra mig piggare så jag orkar med en hel dag med näsan i skolböckerna.
Ha en fin helg allihop! Puss❤️

Ett par bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0