FREDAG 23/9

Hej!
De senaste dagarna har jag varken haft ork eller lust att titta in här. Det finns liksom inte så mycket kul att skriva när dagarna mestadels består av skola, plugg, skola, plugg, lite mys och sen plugg igen.
Men idag är jag tillbaka trots att jag inte har så speciellt mycket kul att berätta nu heller. Jag har haft självstudier idag vilket var väldigt välbehövligt. Så från morgon till kväll har jag varvat plugg med tvätt, matlagning och handling. Jag känner mig nöjd med min pluggdag och jag kände mig framför allt riktigt värd att gå på kväll när klockan slog 19.00. Jag har spenderat min fredagskväll på bästa möjliga sätt tillsammans med min kärlek. Vi har ätit en god middag, tittat på idol och serier. Klockan är inte mer än elva men jag började nicka i soffan för en liten stund sen, så nu har jag faktiskt redan krupit ner. Men jag har en fullspäckad morgondag framför mig så det är lika bra jag kommer i säng i tid! Godnatt❤️

Ett gäng bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0