FREDAG 30/9

Hej!
Tiden jag så länge väntat på är ÄNTLIGEN här. Jag ligger raklång i soffan efter avklarad tenta och har inga som helst måsten eller krav på mig. Det är väldigt mycket blandade känslor efter dagens tenta och det gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Men nu kan jag bara hålla tummarna och annars får jag bara försöka se det positivt att jag lär mig ännu mer om det blir omtenta.
Jag, Julia och Sara firade med en fika i Haga efteråt och nu kom jag precis hem och slängde mig direkt ner i soffan. Resten av dagen ska jag göra något jag längtar efter, alltså att inte göra någonting, innan jag ska träffa alla mina härliga klasskompisar ikväll för tentafest.
Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0