HELGEN 9/9-11/9

Hej!
En helt underbar helg har snart gått mot sitt slut och jag har precis bäddat ner mig i sängen redo för att inta en ny vecka. Men innan sovdags kommer såklart en liten resumé från de senaste dagarna ni missat.
I fredags firades helgen in med en supertrevlig kväll tillsammans med en liten del av klassen. Vi var ett gäng tjejer hemma hos mig för att dricka gott, spela spel och ha trevligt innan vi åkte in till stan och dansade resten av natten. En sååå rolig och lyckad kväll tillsammans med mina nya fina vänner, det känns faktiskt som vi känt varandra jättelänge.
Igår, lördags, var jag inte mycket till människa. Jag sov halva dagen, tittade på serier men lyckades faktiskt plugga i någon timma(!). Under kvällen var vi hembjudna till Oliver och Julia på middag och de bjöd på en så fantastiskt god måltid bestående av färskpasta med Paulo Robertos tomatsås och köttbullar. Till efterrätt hade de gjort en helt ljuvlig pannacotta med smak av marabou-salta mandlar. Förutom den goda maten hade vi också en riktig spelkväll. En supermysig kväll med vår extrafamilj!
Idag har jag och Pontus sovit ut länge och haft långfrukost i soffan framför the Blacklist. Vid lunchtid åkte jag hem till Sara för flera timmar av plugg, matlagning och prat om vartannat. Älskar att förena nytta med nöje, i detta fall få gjort plugg samtidigt som vi hade en supermysig eftermiddag ihop.
Ikväll har jag lagat middag till mig och Pontus och nu har vi som sagt krupit ner i sängen och satt på reprisen av Parlamentet. Snart är det dax att sova för imorgon behöver jag all energi jag kan få till en dag bestående av både skola, plugg och jobb. Godnatt!❤️

I fredags träffades vi ett gäng för att plugga innan skolan. Goa Fredrik hade med sig hembakta muffins med hemmagjord fläderblomssaft!

Firade in helgen med dessa härliga tjejer:

Och i lördags njöt vi av denna goda måltid följt av spelkväll med våra bästa vänner:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0