LÖRDAG 3/9 - SÖNDAG 4/9

Godkväll!
Igår hade jag en fullspäckad men så himla bra och härlig dag. Jag jobbade 8-16 och under kvällen hade jag och Pontus planerat en liten datenight ihop, det var så himla längesen. Vi åt en helt magisk trerätters middag på Vinopasta och när vi väl satt där kom vi på att vi faktiskt hade 1 år och 11 månaders-dag, så det var ju passande. När vi kom hem tittade vi på en film som jag en stund senare somnade gott till.
Efter nästan 11 timmars sömn vaknade jag upp pigg och glad min första sovmorgon på hela veckan. Efter en stor brunch begav jag mig till jobbet där jag har spenderat eftermiddagen och kvällen. När jag kom hem hade Pontus gjort iordning mys och efter ett avsnitt av the Blacklist har jag nu krupit ner i sängen. Imorgon väntar en dag full av både skola, plugg och jobb. Godnatt!❤️

Kom hem till ostkaka, glass, sylt och massor pussar av min kärlek.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni är så grymt fina! <3 ;*

2016-09-05 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0