MÅNDAG 5/9

Hejsan!
Måndag, ny vecka och jag är på världens bästa humör! Jag har en relativt skön skolvecka framför mig, vädret ska enligt prognoserna bli helt fantastiskt, jag ska träffa flera saknade vänner och har en underbar ledig helg framför mig. På onsdag börjar anatomin, en riktigt tung nöta-in-plugget-kurs, men det ska samtidigt bli superkul och jag känner mig bara taggad inför det.
Idag har jag avklarat en redovisning i skolan och slutade dessutom redan klockan 12 så en riktig mjukstart på veckan fick vi. I eftermiddag har jag haft härlig egentid här hemma och fått gjort lite plugg, så nu känner jag mig nöjd och redo för att åka till jobbet. Jag slutar som vanligt 20.15 och ikväll kan jag dessutom sitta uppe lite längre för imorgon har jag självstudiedag, eller egentligen tid för grupparbete. Men jag och min grymma grupp är redan klara så imorgon är jag i stort sett ledig!
Nu måste jag springa till bussen. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0