ONSDAG 7/9

Hej!
Här ligger jag helt utmattad i soffan efter en lång och väldigt tuff skoldag. Jag gick i skolan 08.30-16.15 och dagen har bestått av en redovisning följt av flera timmar anatomi. Den där "jag-är-så-taggad-på-livet-känslan" jag hade här om dagen har så sakta börjat blekna bort. Det har varit otroligt mycket fakta att bara pressa in i huvudet idag MEN jag får faktiskt inte glömma att det faktiskt är väldigt intressant. Det är ju trots allt det som gör det värt alla timmar av plugg. Så trots att mitt huvud är fullproppat och väldigt segt så har jag ändå humöret uppe!
Egentligen borde jag sätta mig och sammanställa dagens alla anteckningar, men just nu orkar jag bara inte. Så även om jag ligger är med dåligt samvete väljer jag faktiskt en kväll i soffan och skjuter fram alla de där måstena till en annan dag. Nu ska jag vänta in Pontus som snart kommer hem, laga någon god kvällsmat och titta på serier. Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0