SÖNDAG 18/9

Godkväll!
Efter en riktigt lugn gårdag med lite plugg, powernaps och myskväll med Pontus vaknade jag upp mycket piggare imorses! Pontus kom hem skadad och helt mörbultad och efter sin fotbollsmatch igår så vi hade riktig sjukstuga här hemma.
Mina smaklökar som varit helt ur funktion har nu äntligen kommit tillbaka, febern är nästan borta och förkylningen går åt rätt håll, så jag kan inte vara annat än glad.
Trots att rastlösheten har satt igång lite idag har jag fortsatt att bara ta det så lugnt som möjligt. Jag har sovit länge, ätit långfrukost, tittat på serier, pluggat och lagat middag och matlådor. Ikväll kom Oliver och Julia hem till oss för spelkväll. Det var riktigt efterlängtat efter denna helg då jag och Pontus knappt har pratat med någon annan än varandra.
Nu är klockan strax tio och jag har krupit ner i sängen för att sova. Imorgon börjar en ny tung pluggvecka men jag känner mig ändå taggad. Jag längtar efter att bli helt frisk och få tillbaka energin och motivationen till att lära mig ännu mer om varenda liten del av kroppen. Godnatt!❤️

I brist på nya bilder passar jag på att bjuda på två på mig och min prins som jag har turen att få dela mitt liv med:


Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2016-09-19 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0