TISDAG 20/9

Hej!
Det finns tyvärr inte så jättemycket roligt att berätta nu för tiden, mina dagar ser i stort sett likadana ut varje dag. Jag har haft föreläsningar 08.00-14.30 och när jag kom hem gick jag bara och handlade med Pontus en sväng innan jag satte mig med plugget igen. Efter några sega timmar med näsan i boken ställde jag mig i köket och bakade scones. Så ikväll har jag och Pontus haft riktigt tisdagsmys och efter kvällens idolavsnitt tänkte jag så sakta börja dra mig mot sängen. Jag har insett hur mycket bättre jag pluggar på morgonen så jag går hellre upp tidigare än att behöva plugga så mycket efter skolan då jag är helt slut. Puss och godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0