TISDAG 6/9

Godkväll!
Idag har jag haft en så himla skön ledig dag. Även Pontus har varit ledig och det gör ju dessutom dagen ännu mysigare. Vi började dagen med en sovmorgon följt av en morgonpromenad i solen. Påvägen hem köpte vi med oss nybakt bröd och efter en dusch hade vi en extra god långfrukost i soffan. Under dagen har jag pluggat, städat, legat och läst ute på balkongen och lagat en supergod lunch. Det blev morotsbiffar med råris och örtagårdssås, som jag måste visa recept på så småningom. I eftermiddag och kväll har jag träffat mina två saknade vänner Cissi och Klara som jag inte har träffat sen innan sommaren. Så nu fick vi äntligen ta igen allt prat över en kopp kaffe och det var så mysigt och verkligen på tiden. Nu ligger jag i soffan tillsammans med Pontus och tittar på kvällens VM-kvalmatch mellan Sverige och Holland. Men om en stund måste jag hoppa i säng för imorgon väntar tidig uppstigning och en lång skoldag 08.30-16.15. Puss och godnatt!❤️

Ett par bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0