TORSDAG 15/9

Godkväll!
Idag har jag haft en lång, tung men ändå bra dag, avslutningsvis i alla fall. Jag vaknade upp med en svullen och ond hals och kände mig inte alls helt hundra i kroppen. Skoldagen var extremt tung både på grund av dagens alla föreläsningar med ännu mer ben, muskler, fästen, ursprung, leder och ligament men också på grund av att det var så extremt varmt. Så kombinationen av en fullproppad hjärna, värmen och en inte helt kry kropp gjorde att jag kände mig näst intill svimfärdig när vi slutade 14.30. Trots detta var jag tvungen att sitta kvar i biblioteket och plugga i ett par timmar innan jag äntligen gick på kväll och fick träffa min saknade familj. Vi åt sushi inne på trädgårdsföreningen och gick sen på damernas EM-kvalmatch mellan Sverige och Slovakien på Ullevi.
En supermysig kväll har jag haft men nu är jag heeelt slut och måste verkligen sova. Jag ber till alla högre makter att jag får bli frisk så snabbt som möjligt! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0