TORSDAG 1/9

Godkväll!
Ytterligare två dagar på fysioterapeutprogrammet har passerat och jag känner mig så glad och nöjd med livet. Vilken härlig känsla det är när man äntligen känner att man hittat rätt!
Idag gick vi i skolan 08.30-16.00 och när vi hade slutat gick en stor del av klassen och handlade för att sedan spendera eftermiddagen och kvällen i Slottskogen. Vi grillade, umgicks och lekte lekar tillsammans. En supertrevlig kväll blev det, jag har verkligen haft turen att hamna i en supergo klass.
Imorgon är det äntligen fredag och jag önskar jag kunde säga att det ska bli skönt att gå på helg. Men jag jobbar hela helgen vilket faktiskt känns ganska tufft just nu, men samtidigt saknar jag min lillkille så jag försöker se det positivt. Nu ska jag släcka lampan och sova! Godnatt❤️

Två bilder från ikväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0