TORSDAG 29/9

Godkväll!
Sista dagen innan tentan börjar lida mot sitt slut och nu kan jag bara hålla mina tummar och hoppas på att någon högre makt där uppe vill hjälpa mig att kamma hem ett godkänt imorgon. Det är ju ändå så skönt att få lägga ihop böckerna efter ungefär tre veckor av plugg i stort sett varje dag och ha känslan "jag har gjort mitt bästa, nu får det går som det går".
Idag har jag varvat plugg med städning av lägenheten, powernaps, långdusch och flera koppar kaffe och känner mig nu väldigt värd att gå på kväll. Pontus kom precis hem från sin fotbollsträning så nu ska jag göra kvällsmat till oss.
Efter kvällsmaten och ett avsnitt Blacklist ska jag hoppa i säng, för imorgon ska tentan skrivas redan klockan 08.00. Önska mig lycka till! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0