TORSDAG 8/9

Hej!
Det är inte klokt vad livet går i en enda berg- och dalbana. I början på veckan var jag verkligen på toppen av den där berg- och dalbanan och jag var så peppad på allt. Men igår och idag har jag bara åkt fritt fall ner och jag känner mig sååå trött och less. Jag visste att anatomin skulle vara tuff, men att jag skulle känna mig som den sämsta människan på jorden hade jag ändå inte räknat med. Det är så otroligt svårt och rörigt och jag förstår inte hur jag ska klara detta. Tack och lov är jag inte ensam om att känna såhär så vi försöker stötta varandra. Imorgon ska vi ses innan skolan ett gäng för att plugga, så nu hoppas jag och ber till alla tänkbara gudar att det känns en gnutta bättre efter imorgon.

Ikväll har jag trots denna halvkassa dag haft en väldigt mysig kväll tillsammans med min syster. Vi har lagat tacopaj till middag, tröstat oss med godis och tittat på en jättesorgligt men bra film. "A girl like her" hette den och handlade om mobbning. Så hemsk men ändå väldigt viktig och sevärd.
Nu ska jag släcka lampan och sova. Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0